"Niektórzy ludzie, kiedy napotkają problem, myślą: 'Wiem, użyję wyrażeń regularnych'.
I teraz mają dwa problemy."

Jamie Zawinski

czwartek, 25 listopada 2010

Powitanie

Od dłuższego czasu zwlekałem z wystartowaniem tego bloga i tak naprawdę do końca nie wiedziałem na jaki temat mogę pisać. Wreszcie nadeszła ta wiekopomna chwila kiedy pewien impuls zachęcił mnie do dzielenia się wiedzą jaką mam przyjemność przetwarzać na co dzień. Blog ten oprócz funkcji propagowania informacji ze świata programowania, ma mi służyć jako "skorowidz operacji wykonanych" :) - czyli indeks z reguły krótkich zagadnień programistycznych do których często powracam, a które czasami niejednokrotnie spędzają sen z powiek. Chyba każdy kto zawodowo zajmuje się programowaniem w pewnym momencie swojej pracy dostrzega powtarzalność i rodzące się pytania z charakterystycznym drapaniem się po głowie: "jak ja to wtedy zrobiłem?" ;) Mam nadzieję, że ten blog przyczyni się do oświecenia wielu potrzebujących. Koniec gadania, do pracy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz